Zgłaszając projekt, promując go i zachęcając do głosowania każdy mieszkaniec województwa mazowieckiego ma realną szansę na realizację swoich pomysłów.
Harmonogram V edycji BOM
- od 6 grudnia 2023 r. do 21 stycznia 2024 r. – nabór projektów;
- od 22 stycznia do 5 kwietnia 2024 r. – ocena projektów;
- do 18 kwietnia 2024 r. – informacja o wynikach oceny projektów;
- do 2 maja 2024 r. – 14 dni od dnia opublikowania informacji o wynikach oceny projektów – odwołania od decyzji o niedopuszczeniu projektu do głosowania;
- do 23 maja 2024 r. – Uchwała Zarządu Województwa Mazowieckiego w sprawie rozpatrzenia odwołań od decyzji o niedopuszczeniu projektu do głosowania oraz ogłoszenie listy projektów poddawanych pod głosowanie;
- od 24 maja do 23 czerwca 2024 r. – głosowanie;
- do 4 lipca 2024 r. – ogłoszenie wyników głosowania w formie uchwały.
Jak zgłosić projekt do Budżetu Obywatelskiego Mazowsza
- Zastanów się, co chcesz zmienić na Mazowszu.
- Zapoznaj się z zasadami zgłaszania projektów na bom.mazovia.pl
- Wypełnij formularz zgłoszenia projektu.
- Zbierz poparcie dla swojego projektu u minimum 50 mieszkańców województwa mazowieckiego w formie listy elektronicznej lub papierowej.
- Zgłoś projekt w formie elektronicznej albo wyślij pocztą, złóż osobiście w siedzibie urzędu lub w delegaturze.
Możesz zgłosić projekt
- inwestycyjny o maksymalnej wartości 1 200 000 zł brutto
- nieinwestycyjny 240 000 zł brutto
Projekt składany do BOM musi być
- zgodny z zakresem zadań województwa
- możliwy do zrealizowania w trakcie jednego roku budżetowego
- ogólnodostępny dla wszystkich mieszkańców województwa
- zrealizowany na nieruchomości, do której województwo posiada tytuł prawny, jeżeli jest to projekt inwestycyjny.
Więcej informacji na bom.mazovia.pl